Kundeservice - Ofte stillede spørgsmål - FAQ

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.

Der er et mærke jeg ikke kan finde - får i dette?

Vi bestræber os på løbende at udvide vores sortiment, så alle har mulighed for at købe deres favoritbolde.

Er der en variant eller et mærke, som du mener vi skal have på hylderne, så skriv gerne en mail til os på kontakt@golfpoint.dk omkring det, så vil vi overveje dette næste gang vi udvider vores lager.

Hvor lang leveringstid kan man forvente?

Normalt er din ordre fremme inden for 2-3 hverdage, hvis ikke før. I ekstraordinært travle perioder, kan der dog opleves længere leveringstider, men dette har vi endnu ikke oplevet. Følg status på din levering ved at klikke her.

Er det muligt at følge min levering?

Ja, du kan følge din levering fra GLS ved at klikke her.

Hvilke betalingsmetoder tager I imod?

Du kan betale med Visa-Dankort, Visa-electron, Mastercard, MasterCard debit og Maestro.

Har I en fysisk butik?

Nej, vi har desværre i øjeblikket ingen fysisk butik og forventer heller ikke at få det i fremtiden, da vi dermed ikke ville kunne tilbyde samme gode priser.

Hvor lang returret har I?

Vi tilbyder hele 30-dages returret på alle ordrer foretaget hos os. Den eneste forudsætning er, at bolde og indpakning leveres i samme stand, som da du modtog dem.

Er det muligt at afhente min ordre selv?

Ja, det kan godt lade sig gøre at afhente på vores adresse. Dog skal dette på forhånd aftales, skriv gerne på kontakt@golfpoint.dk eller +45 22 86 83 33. Så finder vi en løsning!

Kurv
Der er ingen produkter i kurven!
Total
0,00 DKK
Fortsæt med at handle
0